Verandering biedt kansen
Home / Nieuws / Vanaf 2021 ook spreekuur bedrijfsarts in Zevenaar
Vanaf 1 januari openen we in Zevenaar een extra locatie waar onze bedrijfsarts spreekuur gaat houden. Met deze nieuwe locatie komen we tegemoet aan de wensen van onze klanten en ondernemers in de regio. Nu vindt ons spreekuur plaats in Doetinchem of Arnhem. Vanaf 1 januari is het dus ook mogelijk om een afspraak te maken in Zevenaar, wat voor veel klanten dichterbij is.
Met de nieuwe locatie in Ondernemerscentrum De Pelikaan kunnen wij ondernemers in de regio, zoals Zevenaar, Duiven en Westervoort, beter bedienen als arbodienst. Langdurig zieke werknemers hoeven dan minder lang te reizen voor een afspraak bij de bedrijfsarts, wat minder belasting vormt. Dit is voor een werkgever een belangrijk punt bij het kiezen van een passende arbodienst.
Op dit moment zijn, vanwege het coronavirus, vrijwel alle contacten tussen zieke werknemers en bedrijfsartsen telefonisch. Wij gaan er vanuit dat deze in de loop van het nieuwe jaar wel weer plaats gaan vinden en verwelkomen onze klanten dan graag in De Pelikaan.
Veel samenwerkingscontracten tussen werkgevers en arbodiensten lopen af op 1 januari. Voor ondernemers is het nu de tijd om een eventuele overstap van arbodienst te maken. Wil je meer weten over het overstappen van arbodienst, onze nieuwe locatie of onze dienstverlening? Neem dan telefonisch (0316 740 115) of per mail contact op met Luuk Driessen, casemanager.
Actueel
Antwoorden op CSRD-vragen in Q&A van RJ en SER
Waar moet kantoor aan huis fiscaal aan voldoen?
Fiscaal voordeel OFGR vervalt – herstructureer nu of je rekent af in 2025
Deel dit bericht
Nog niet uitgelezen?
Er leven nogal wat CSRD-vragen. Veel is nog onduidelijk over hoe de CSRD toe te passen, maar er is ook veel informatie al wél beschikbaar. Je leest het in de meest actuele Q&A van de Raad voor de Jaarverslaggeving (RJ) en Sociaal-Economische Raad (SER). Zowel de RJ als SER krijgen veel vragen van organisaties die […]
Het lijkt aantrekkelijk: wonen en werken in één pand. Maar een kantoor aan huis is lang niet altijd ook fiscaal aantrekkelijk. Wanneer is je werkplek ook voor de Belastingdienst een werkruimte? Waar moeten jij, je bedrijf en je werkruimte aan voldoen en op letten? Wat is een kwalificerende werkruimte? Als eerste is het van belang […]
Heb je als dga in het verleden een open fonds voor gemene rekening (OFGR) gebruikt om fiscaal voordeel te behalen en vermogen uit de publiciteit te houden? Let op: Per 2025 vervalt de belastingplicht voor de vennootschapsbelasting van het OFGR. Wil je voorkomen dat je in 2025 moet afrekenen? Kom dan nu in actie! In […]
De Update Special Lonen 2024 staat weer voor je klaar! De ‘Update Special Lonen 2024’ is voor jou als werkgever of HR-professional een handig naslagwerk, waarin je actuele informatie vindt over lonen, vergoedingen, regelingen en nog veel meer. Zo heb je in één document alles helder op rij. Zo ga je meer ontdekken over premiepercentages […]
Stolwijk Philipsen accountants en adviseurs (SP) in Wijchen zet per 15 augustus 2024 de laatste stap in haar samenwerking met Stolwijk Kennisnetwerk (SKN): de naamsverandering van Stolwijk Philipsen naar Stolwijk Kelderman accountants en fiscalisten (SK). Een logisch vervolg, want binnen SKN zijn alle andere accountancy en fiscale adviesdiensten ook ondergebracht in SK. “Eén label voor […]
© 2024 - Stolwijk Kennisnetwerk