Verandering biedt kansen
Home / Nieuws / Goed nieuws voor innovatieve ondernemers
Wie duurzame inzetbaarheid van medewerkers op de agenda heeft staan, komt in aanmerking voor een aanzienlijke subsidie. Met deze ESF-subsidie liggen projecten binnen handbereik die anders blijven liggen. De maximale subsidie bedraagt €10.000,- per project.
Betrokken medewerkers die zich duurzaam inzetten voor uw onderneming, zijn de beste voorbereiding op succes. Duurzaam inzetbare medewerkers: • zijn gemotiveerd en ‘gaan ervoor’, • houden de organisatie vitaal, en • zijn de voorwaarde voor continuïteit van de onderneming.
Geef medewerkers uitdagingen, biedt hen ruimte om te groeien, koester het talent. Daar zijn zóveel mogelijkheden voor, ook in uw organisatie. Vitacon is er van overtuigd dat ook in uw organisatie ruimte is voor Duurzame Inzetbaarheid van medewerkers.
Subsidie-waardige onderwerpen waarover Vitacon met u mee kan denken, zijn: • Personeelsbeleid in ruime zin, nu en in de toekomst; • Verzuimreductie, preventie en gezonde medewerkers; • Personele regelingen en processen; • Specifieke groepen medewerkers, bv. ouderen; • Organisatie op de werkvloer: wie doet wat, zo slim mogelijk;
En dan is er nog veel meer, van werving & selectie via talentmanagement naar ouderenbeleid.
Het succes resultaat van Duurzame inzetbaarheid kunt u in uw organisatie merken u door: – Meer grip op de continuïteit in uw onderneming; – Ideeën voor productief en efficiënt werken; – Langdurige inzetbaarheid van uw (oudere) medewerker.
Voor u is dit dé kans om met subsidie uw actuele HR-ambities waar te maken. Echter, snelheid is geboden want op 19 oktober a.s. moet de subsidie-aanvraag worden ingediend. Dat betekent, in september alles voorbereiden. Wij helpen u daarbij graag.
Actueel
Antwoorden op CSRD-vragen in Q&A van RJ en SER
Waar moet kantoor aan huis fiscaal aan voldoen?
Fiscaal voordeel OFGR vervalt – herstructureer nu of je rekent af in 2025
Deel dit bericht
Nog niet uitgelezen?
Er leven nogal wat CSRD-vragen. Veel is nog onduidelijk over hoe de CSRD toe te passen, maar er is ook veel informatie al wél beschikbaar. Je leest het in de meest actuele Q&A van de Raad voor de Jaarverslaggeving (RJ) en Sociaal-Economische Raad (SER). Zowel de RJ als SER krijgen veel vragen van organisaties die […]
Het lijkt aantrekkelijk: wonen en werken in één pand. Maar een kantoor aan huis is lang niet altijd ook fiscaal aantrekkelijk. Wanneer is je werkplek ook voor de Belastingdienst een werkruimte? Waar moeten jij, je bedrijf en je werkruimte aan voldoen en op letten? Wat is een kwalificerende werkruimte? Als eerste is het van belang […]
Heb je als dga in het verleden een open fonds voor gemene rekening (OFGR) gebruikt om fiscaal voordeel te behalen en vermogen uit de publiciteit te houden? Let op: Per 2025 vervalt de belastingplicht voor de vennootschapsbelasting van het OFGR. Wil je voorkomen dat je in 2025 moet afrekenen? Kom dan nu in actie! In […]
De Update Special Lonen 2024 staat weer voor je klaar! De ‘Update Special Lonen 2024’ is voor jou als werkgever of HR-professional een handig naslagwerk, waarin je actuele informatie vindt over lonen, vergoedingen, regelingen en nog veel meer. Zo heb je in één document alles helder op rij. Zo ga je meer ontdekken over premiepercentages […]
Stolwijk Philipsen accountants en adviseurs (SP) in Wijchen zet per 15 augustus 2024 de laatste stap in haar samenwerking met Stolwijk Kennisnetwerk (SKN): de naamsverandering van Stolwijk Philipsen naar Stolwijk Kelderman accountants en fiscalisten (SK). Een logisch vervolg, want binnen SKN zijn alle andere accountancy en fiscale adviesdiensten ook ondergebracht in SK. “Eén label voor […]
© 2024 - Stolwijk Kennisnetwerk