Skip to main content
21 februari 2020

Aanvragen of upgraden eigen Eherkenningsmiddel

Wanneer u zelf de diverse diensten bij het UWV en andere instanties wilt blijven uitvoeren, heeft u een eigen eHerkenningsmiddel nodig van minimaal betrouwbaarheidsniveau 3.

  • Heeft u nog geen eHerkenningsmiddel, maar wilt u deze aanvragen?
    Bekijk dan hier de aanvraagprocedure. Er zijn zes leveranciers die eHerkenning mogen leveren. De kosten van het middel zijn afhankelijk van de diensten en machtigingen.  Bereid de volgende gegevens en documenten voor om de aanvraag te starten:
    • KvK uittreksel (niet langer dan twee weken geleden gedownload)
    • Gegevens bevoegd vertegenwoordiger (persoonsgegevens, e-mail, mobiel nummer, kopie geldig ID-bewijs)
    • Gegevens gebruiker (persoonsgegevens, e-mail, mobiel nummer, kopie geldig ID-bewijs)
    • Handtekening bevoegd vertegenwoordiger (voor op het aanvraagformulier)
  • Heeft u al een eHerkenningsmiddel, maar wilt u deze upgraden naar een hoger betrouwbaarheidsniveau?
    Neem dan contact op met uw eigen eHerkennings leverancier.

Heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op 0314 – 369 111

Terug

Nog niet uitgelezen?